REKLAMACJE USŁUG
1. Ewentualne skargi i reklamacje należy zgłaszać w ciągu 30 dni od zakończenia imprezy. Biuro ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania, a w razie reklamacji złożonej w trakcie trwania imprezy turystycznej w terminie 30 dni od dnia zakończenia imprezy. Nie dotrzymanie tych terminów jest równoznaczne z uznaniem reklamacji za uzasadnioną. W przypadku odmowy reklamacji organizator jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie przyczyny odmowy.
2. W przypadkach koniecznych z przyczyn od siebie niezależnych Biuro zastrzega sobie prawo zmiany warunków Umowy oraz cen uzależnionych między innymi od stawek taryf przewozowych i pobytu. W okresie 21 dni przed datą wyjazdu, cena ustalona w umowie nie może ulec zmianie.
3. Nie uważa się za wadę usterek lub niedogodności, o których Uczestnik wiedział lub był poinformowany w momencie podpisania umowy.
4. Biuro nie odpowiada i nie zwraca pieniędzy za dobrowolne zrezygnowanie przez Uczestnika imprezy z atrakcji, czy części programu.
5. W przypadkach nieuregulowanych niniejsza umową maja zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r./Ustawy z dnia 29 kwietnia 2010 r. o Usługach Turystycznych
W realizacji Umowy Biuro kierować się będzie zawsze dobrem Klienta i zasadami współżycia społecznego.